.::My Followers::.

Thursday, June 11, 2009

Benda Alah Pe Lak Nih...?

Cita ptg smlm pas balik keja...
Yuhuu...balik keja, bestnyer....
zati dgn Kak Yati heran, nape byk sgt kertas terlekat kat keta org...
mula2 tu gelak kat org...
skali nah.......!!!!!


yg lawaknya, zati dah masuk dlm keta and dah reverse dah pun...
skali tgk, ada kertas tu ats keta...
mak aaii...malu tu...org suma tgk...
hampeh tul...!!!
abg2 MPSP punya la ramai...
hadush...rasa cam nk pusing kepala ke blakang...
hahaha......


Haaa....inilah hadiahnyer....
padan muka zati erk....
Moral of the story :-
  • jgn parking keta tu sesuka hati jer...
  • dah g keja awal, x de parking la abg MPSP...hikss...
  • nanti parking ikut aturan yer cik adik

Bek...nanti zati parking ikut aturan yer...(tgk la smpai bila) hahaha...

4 comments:

~~ciklinn~~ said...

hhahahhah seb baik tak diangkut kete tu...

4 Kay-E said...

Hehee.. Kelakar baca cite Zati ni.. :)

StarEast said...

alaa abang MPSP.. apasal tinggal nota jerr.. lain kali angkat jerr keta tu letak atas lori sampah... he he he.. gurau no. senang-senang singgah ler kat kedai saya... TQ

Zetty84 said...

cik linn : Tu la, kalu dia angkut kete, abisla...huhu...

4 kay-e : ;p

stareast :hihi..dia tak brani angkat la tuh...ok, nanti sy singgah ye...