.::My Followers::.

Monday, June 29, 2009

Cite Friday (Lunch Hour)

Erm...last friday, weolls suma kuar g mkn kat
Georgetown White Coffee
Dah tak taw nk mkn pe...
Asyik g mkn kat cni jerk...!!!


Haa...ni Hokkien Mee (Zati punya)
Mmg sedap...
(psst...kali ni x mkn laksa dah)



Ni Curry Mee (K.Ton punya)
X bape sedap, rasa santan jer lebih...



Erm...yg ni sedap...(Kalai punya)
Roti Bakar yg sedap...!!! Nyum3...




  1. White Coffee
  2. Hazelnut White Coffee
  3. Hot Chocolate

Pastu...weolls g SSF yg br buka kat Penang, sblm ni ada kat seberang jer...





Set ni, dia dok dlm kotak yg cantik kat bwh ni...
RM15 jer...



Kotak ni dlm RM12 tuk 2 kotak...


Erm...suma kat atas nih, zati bli cuma RM60 sajerk...!!!
Murah jerk...
Masuk dlm tu, tgk suma cantik...
Cam nk bli suma...!!!

2 comments:

iedaLUVsham said...

wah!! beshhnyer bersopin sopin! hehhehe!!! =)

vee said...

Zati, klu g SSF tu mmg rasa nak beli suma..coz sumanya cantik2..tp..duitnya pun kena cantik gak kan..huhu..