.::My Followers::.

Thursday, June 18, 2009

Tag lagi...

Tag dari Mama Zara
berpeluh nk menaip nyer...!!!
merangkak weh nk typed...
ada 2 tag, zati jwb 1 dlu erk akak... ;p
  • Bekas kekasih saya adalah...

Seorang lelaki yg berada di sebuah pulau

  • Saya sedang mendengar...

Lagu jiwang, ntah tetiba jer lyn lagu jiwang...haha...

  • Mungkin saya patut...

Turunkan lagi berat yg semakin naik ni...

  • Saya suka...

Make-up, shopping, karaoke, holiday

  • Sahabat2 baik saya...

Ela, Ziera, K.Yati, K.Ton, Pn. Yati, Nat, K.Su, K.Rina

  • Saya tak faham...

Kenapa perkhidmatan feri kat Penang ni lmbt tul

  • Saya kehilangan...

My beloved Mama masa zati berumo 19 thn

  • Ramai yg berkata...

Zati ni x nmpk cam ank tunggal pun...

cam ramai adik badik jerk...

  • Makna nama saya...

Nurul Izzati means :- Cahaya Kemuliaanku ;p

  • Cinta itu adalah...

Bahagia bila dicintai, Sakit bila dilukai...

Wah, pandai la pulak bermadahnyer...

  • Di suatu tempat seseorang sedang...

Menunggu tuk jupe my boss...!!!

  • Saya akan cuba...

Menjaga rumahtangga zati sebaik mungkin...

Hingga ke akhir hayat bersama hubby n ank2 yg berjaya...

Insyaallah...Amin...

  • Ayat SELAMANYA bermaksud...

Forever n ever

  • Telefon bimbit saya...

1st : Motorola

2nd : Sony Ericsson

  • Bila saya terjaga dari tidur...

Menjadi kebiasaan, trus g mandi

  • Saya paling meluat apabila...

Tengah zati mkn, ada org hisap rokok...!!!

Nyampah tul... sungguh x hormat org...!!!

  • Pesta/Parti adalah...

Majlis tuk suma berkumpul dan bergembira...

  • Haiwan yg paling comel pernah saya temui adalah...

Cik Penguin masa zati g Underwater World, Langkawi

  • Peringkat umo yg paling menyeronokkan bg saya ialah...

Masa zaman sekolah rendah la

Best jer...asyik men jerk...! ;p

  • Hari ini...

Weolls kat ofis nk wat farewell tuk Syafa our typist

  • Petang ini...

Maybe balik umh mother in law jap

  • Malam ini...

Haha...mlm jumaat...!!! sape pandai...kih3x...

  • Esok pula saya akan...

Pegi shopping la, friday kan rest lama...hoho ;p

  • Saya betul2 inginkan...

Baby boy...huhu...

  • Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...

Aduh...1 jerawat semakin membesar nmpaknya...

  • Pusat membeli-belah @ arked permainan...

Dua2 tempat ni zati slalu bw my daughters every weekend

  • Makanan barat @ jepun...

Dua2 zati suka, especially sushi...!!! Erm, dapnyer...

  • Bilik yg terang @ gelap...

Dua2 keadaan zati leh tdo...My daughters n hubby pun camtu...

  • Makanan segera adalah...

Last choice kalu virus 'm' melanda...haha...

  • Ayat terakhir yg anda katakan pd seseorang...

Sayang, Luv U...Drive lek lok yer... ;p

Okay, done...!!! amboi...jenuh memikirnyer

nk jwb, cam zmn sekolah dulu lak...

Dear my followers, kalu uolls rajin,

rajin2kan diri anda...!!!

1 comment:

lily azliyana @ mama zara said...

thanx sudi melayan tag nih..mencabar kan, punyela pjg nk kena jwb..hhehehe..