.::My Followers::.

Friday, July 3, 2009

Barang yg ditunggu sudah sampai...!!!

Yuhuu...barang yg ditunggu2 sudah sampai...!!!
Operator kat ofis zati call, kata ada parcel kat bwh ni,
suh la Zack mai amik...
boleh dia kata parcel ni guitar...?
sbb parcel ni panjang sgt...!!!
Hihi...
Jom tengok da pa kat dlm... ;p


Cuba uolls teka...?
Hi5 Emoticon
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::

Haa...bunga ni la sekian lama mencarinyer...
tapi kat Penang ni x penah lak jupe...
bunga ni zati kirim kat member, Erni namanya...
dia ni slalu g honeymoon dgn hubby dia,
so zati mintak la dia tolong blikan...
nasib la Erni ni bermurah hati nk tolong zati... ;p
thank u soo muuchh Erni ...!!!!
zati start jatuh cinta dgn bunga ni
masa zati tgk pict. kat FS Erni,
so dgn sepantas kilat trus jer call dia
tanya bila lagi dia nk g Cameron Highland....
murah jerk, 1 btg RM9.90...
zati pesan 4 btg, baru RM39.90....


Ni la Erni dgn Hubby dia...
Pict. ni la yg zati terjatuh cinta dgn bunga bulat2 ni...!!!


16 comments:

neezareef said...

eh cantik la bunga bulat2

iedaLUVsham said...

SUKE TGK YG COLOR IJO 2, MCM BUAH EPAL! =)

LoVEaQshA said...

Nti jgn lupa erk email address..Tq

honeylanz said...

alamak..cantik la bunga ni. awat ms p cameron hr tu x perasan lak..hehehe

ikiqzana said...

cantik jugak bunga ni... skrg ni zana kt CH.. boleh le g beli..hehehe..

Rinna said...

Wah cantik laa..bunga tuh..:)

♥ aN_Na ♥ said...

olo comel nye..
sggup order ;))

nway, are they real..?
*not expert in flowers.hehe*

Linda Latip said...

hi zetty, cantek bunga nye..berbaloi lah kim jauh pn..n murah too!

seorang setiausaha yang brutal said...

naseb ko tak jatuh chenta ngan erni yang mulart2..hehe...weh, bile kita samer2 nk g meronggeng? mai la kl bawak famili

Nurhayati said...

cantik!!!
kat umah pun ada.. tapi bukan fresh la.. tipu nye jerk.. hehe

en_me said...

chanteknyerrr..

mamamiera said...

cntik eh bunga bolat2 ni.. bunge id0p ke zati..?

Deelira said...

bila lagi erni nak g sana??
hehe
cantik la bunga tu

Mama-Danish & Sarah said...

salam ziarah.... bukan segar ke tu? berapa lama leh tahan erk?

Mummy Hanan said...

Salam ziarah Zati,

First, nice blog l liked it....but u don't have shoutmix...

Hemm betul3x cantiknya bunga tu...tp bunga betul tau bunga hiasan...

Satu lagi, cantiknya gambar anak2 tu...cute....

Jenguk2 le selalu ye kat umah sya tu.....

Zetty84 said...

Neezareef : mmg cantik, zati suka sgt...puas ati... ;p

IedaLUVsham : hihi...wat hiasan jerk, x leh mkn taw...

LoveAqsha : Zati dah tggl add. kat dlm entry (comment) blog zura yer...

Honeylanz : g cari balik...hihi...pasti puas ati kalu bli... ;p

Ikiqzana : Erm, cepat akak g serbu kedai yg jual bunga bulat2 ni...

Rinna : Mmg cantik akak...modern style... (",)

Anna : mmg comel pun...order coz dah lama mencari, baru terjumpa...ala2 mcm mengidam la nih...hihi...

Linda Latip : Betul tu...mmg berbaloi...!!! cam slogan lak...hihi...

Wawa : tu la, aku tingin gak nk jupe ang wawa...dah lama x jupe...maklumlah, skang ni kan ang dah jd tunangan org...!!! ;p

Mummyzara : Akak, mmg bunga ni tipu pun...cantik kan, ank zati puas geram dok nengok...ingat leh mkn kot...!!! ;p

Mamamiera : erm...cantik dan comel...x la, bunga hiasan jer ni...

Zue : Ko tanyalah cik erni tomei...dia kan slalu g honeymoon, silap2 g lagi pa...skang dia g kelantan lak... ;p

MamaDanish : X la, bunga tipu...tuk wat hiasan jerk...

MummyHanan : Thanks... ;p nanti zati dtg jenguk yerk...!! ;p