.::My Followers::.

Tuesday, July 21, 2009

Family Potrait (Part 4)

Last Sunday weolls kuar g Carrefour lagik...!!!
Uolls tgk la aksi si Syifaa n Syaza dlm keta...
X reti dok diam si Syaza tu...
Kakak ok jerk...(maintain ayu gitew...)
meh tgk diorang berdua nih...

Haaa...jgn x taw, syaza ni kalu tgk satu menda,
sampai pnjat arm rest kat blakang tuh...!!!


Colar tu kononnya nk wat cam Mawi la tonon...!!! ;p


Dok tgk apa la adik Syaza nih...???


Korang nk taw, gg syaza ni dok 2 btg tu la dari dia tecik...
x tumbuh2 dah gigi dia... ;p

Kakak yg dah mula boring.....

Hikss...zati suka pict. nih... (",)


Erm...mucuk laa......


Caakkk...!!!!


Sengih la dia...


Haa...ni dia rupa apa yg dibeli masa kitorang g Carrefour last Sunday...
Puas zati n hubby meniupnyer...
Tu la, gatai x bli pam dia...
jenuh la mummy n daddy gilir2 tiup benda alah ni... ;p

Whooppss....abaikan erk air yg dok gantung kat pintu tuh...hihi...

Ni pun bli skali gak...
kira last Sunday bli brg menan depa je laa....
kalu bli satu, nanti berrebut lak...!!!
Haa...amik skali dua...puas ati... ;p

Besar wei...dah nmpk semak dah hall kat umah zati nih...
dah la mmg sempit dah... ;(

22 comments:

naurah makwa said...

umur u ni 25 kan?sebaya i la..tapi anak dah 2..bestnya..nyesal tak beranak awal2..huhu..bila nak tambah lagi?

Zetty84 said...

Naurah : Erm...zati thn ni 25...kawen awl...umo 21...nk tmbh lagik...? lmbt lagi kot...maybe 3thn lg kot... ;p

Raja Radiah said...

haluuu zati..ok ke menan tu?tak terbalik ke bilik anak2 kat dlm tu?

♥cybermummy♥ said...

uuiksss !!! cute nya . LAgi2 yg tecik tu . Senyum nampak gigi dua btg je . :p

honeylanz said...

best la dorang leh main sakan dlm rmh!!..

iedaLUVsham said...

cute la shifa&shaza ;) pakai baju same, tringat ieda mase kecik2 dulu, slalu pakai baju sama ngan adik, hehehhe!!!

Zetty84 said...

Akak Radiah : Hai akak, x terbalik laa...tapak dia besar...kalu diorang lompat2 pun mmg x kan terbalik punya.. ;p

CyberMummy : Hihi...gg dia mmg dok 2 btg tu je laa...

Honeylanz : Tu pun dah semak satu umh..yg si adik tu suka sgt memunggah... ;p

AshAnas said...

comel nye anak2 xzati nih... geram tgk... besar nnti mesti cantik cm mama diorg...

berkenan la yg zati kena tiup2 tu... br hrga nya tuh?

Zetty84 said...

AshAnas : Owh...zati bli RM72...better bli mesin dia sama, penat gak la nk tiup benda alah nih... ;p

♥ aN_Na ♥ said...

hahaha.
btol la org ckp kn.
bile dh ade babies sendiri, attention will be paid more to them.

tgk la, now nih post akak sume psl ur cute daughters ;))

p/s: wah sy pon 21 jgk skng. nak kawen jgk lah! *ihihihi*

DaliaLiyana said...

alahai..comey nyer....takpe..tak lame lagi tumbuhla gigi tu....

lily azliyana @ mama zara said...

alalala..sukenye tgk gelagat anak2 dara zati ni. pic si adik pnjat arm rest tak tahan tuh..hihihi..

zara pon ade menan playgym tuh. tp mmg beli ngan pamnye. semput kitorng klu kena tiup. tp mase beli tu zara kecik lg. die takut btol masuk dlm tu siap jerit2 bagai. last2 letak dlm bilik buat letak 'harta karun' jek..hehe

Zetty84 said...

Anna : Erm...anna, cepat kawen...dah nk sampai seru ker..? hihi...

Dalia Liyana : Tu la, gg dia dok 2 btg tu laa...org tua2 cakap kalu tumbuh gg lmbt, gg lmbt rosak...betul ke tidak ntah la, nanti kita tgk caner... ;p

Mama Zara : Hikss, mmg dak ni naughty pun...suka sgt aksi2 memanjat nih... ;pNi pun x tau la, tgk la sikit ari lagi zati pun simpan dlm bilik wat taruk harta karun...hikss... ;p

Linda Latip said...

ambeih ambeih comel nyeeeee kaka n syaza..tak thn ade 2 gigi tu ditayang tayang hehehe..naty mntak mama suh makcik amik family potrait ye..syg tak diamik tgh comei lote camnih hehehe

Zetty84 said...

Akak Linda : jauh berbeno nk photoshoot nyer...mmg dia suka sgt la dok tayang gg 2 btg dia tu..

Siti @ nurie said...

ala la..tomeinyer yg gigi 2 btg tu...

ikiqzana said...

hai.. zetty.. lama x singgh sini..apa kabo???

comel la ank zetty ni suker negok...

Zetty84 said...

Siti @ Nurie : yg gg dua btg tu syaza, dak naughty...

Akak Zana : Hai akak, zati n 1 family suma sihat...thanks akak... ;p

ratna said...

terrornya syaza sampai leh panjat gitu.

anyway.. baju polka dot tu serupa mcm baju anak dara saya. comelkann baju tu..

4 Kay-E said...

Amboi.. tomey pakai skirt pendek. hehe.. Kiut sgt2 :)

neezareef said...

cute je si kecik tu pkai skirt jeans cmtuh..

nasaoji said...

tgk deme tu, aku lak yg senyum2...cute giler...