.::My Followers::.

Monday, July 27, 2009

Our Weekend (Saturday)

Actually, last Saturday weolls nk bawa Syaza
masuk Cute Baby Contest 2009
(Peraduan Fotogenik) kat The Store Pacific, Prai...
sesaje je nk masuk, sebab Syaza ni suka sengeh...
hihi...ni xtvt kat umah sebelum bertolak...
CHECK IT OUT...!!!

Saja bg pakai baju ni, kalu nk pakai
costume yg ada kat sana
cam kotor jerk...
tu yg bg syaza pakai baju nih...
x payah laa mummy nk salin bj dia dah...
opps...syaza agak princess yer hari tu... ;p

dua orang ni kalu dok kat umah,
x penah nyer umah cantik n kemas...
baru 10 minit mummy kemas,
camni la jadinya lepas tu...huhu...

uolls nak tau, gigi syaza dah tumbuh satu kat ats...
ari tu mummy dok risau sgt...
sebab tu laa dia suka sgt wat lidah cam gitu...





erm...happy yer kakak, sebab nk jenjalan... ;p

Haa...senang, masukkan dua dak kenit ni
dlm troly, abis cita...
x payah laa mummy nk kejar2 lagik...hihi

Kebykkan gmbr yg disnap tuk contest tu,
suma syaza wat muka cam gini...dah laa idung tu penyet,
bertambah penyet la lagik idung dia...
nanti zati publishkan foto-foto dia erk...
foto2 tu, siap ari khamis nih...huhu...
zati amik package :
12 pcs and save dlm CD = RM100
haa...ank punya pasal...
hulur la RM100 kat cina tu...
package tu je yg ada CD pun...
tu pun dah kira murah...

Mummy pun sibuk nk snap pict. gakks...


10 comments:

ratna said...

amboi si kakak.. senyum sampai ke telinga tu..

DYLA said...

seiras la adik beradik ni.... so mcm ne contest?

Zetty84 said...

Ratna : mmg kakak suka cenyum cam gitu... ;p

DYLA : seiras ker...? adik gelap sket, kakak tu gebu laa sikit...contest tu x tau lg menang ke tak...ramai yg masuk masalahnyer...closed this friday...kalu menang, alhamdulillah... ;p

naurah makwa said...

ala2..cutenya baju dia

CuTeMiUt78 said...

amboi2 kemain lagi ya.. wah jd princess ya.. cute je :D

Zetty84 said...

Naurah Makwa : Erm, bj tu kakak dia punya last year...hihi

Cutemiut : Erm...princess yg naughty...hikhik

lily azliyana @ mama zara said...

hihii..tomeinye pricess syaza nih. tk sbr nk tgk gmbar tu siap. msti lawa kn studio tu amik..=)

AshAnas said...

wah, jd princess la syaza... masuk contest mana tu zati? comel bangat die, sure menang...

Zetty84 said...

Akak Lily : Tu laa, zati pun x sabar nk tgk...masalahnya dia susah nk senyum la skang nih...asyik nk berjalan jerk...x nk dok diam...hihi

AshAnas : Contest The Store @ Pacific, rasanya seluruh M'sia anjurkan kot...try la masuk...tapi closed this friday... ;p

ryncaprigal said...

baby syawal pon masuk jgk contest tu. tak tau la menang ke tak... hopefully ada la rezeki.. harap2 berbaloi la ryn order costume dr US tu..