.::My Followers::.

Tuesday, July 7, 2009

Tagged (Anak)

Nk jwb hutang tagged nih...

Here we go...!!!!

1. Anda sudah mempunyai berapa org ank, dan

nyatakan girl or boy ?
  • Dah dua...dua2 girls... ;p

2. Bila perancangan anda utk tambah ank ?

  • Setakat ni, blum lagi kot...maybe lg 4thn kot...Insyaallah...

3. Nyatakan nama ank anda dan apa makna dlm Islam ?
  • SYIFAA IRDINA - Penyembuh kehormatan kami
  • SYAZA IWANA - Keharuman takhtaku

4. Siapakah yg memberikan nama ank anda ?
  • Zati and Hubby laa.... ;p

5. Dari mana tercetus idea berikan nama ank anda ?
  • Berpandukan buku nama-nama baby dlm Islam...
  • Masa ngandungkan Syifaa, zati slalu g mkn kat restoran tu nama Syifaa gak...kat situ dah jatuh centa dgn nama tu... ;p
  • Nama Syaza lak, zati tgk dlm buku...rasa cam manja je kalu panggil Syaza...hihi...
  • Konon2nya, ank pompuan zati start dgn S dan kemudiannya I...
  • S for Shahril (Hubby)...
  • I for Izzati laaa....hihi... ;p

6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lg baby,
apakah nama yg akan anda beri ?
  • Kalu girl... S*** I***
  • Kalu boy...I*** S***

7. Bagi yg sudah punyai ank lebih dari seorang,
nyatakan berapa jarak beza umur ank anda ?
  • SYIFAA IRDINA - 3 years
  • SYAZA IWANA - 1 years
  • Jaraknya - 2 years

8. Utk kelahiran ank anda yg akan datang,
anda nk girl or boy ? Nyatakan sebabnya...
  • Of course la boy...!!! Sebab, zati dah ada dua gegirl dah ni...nk merasa gak da baby boy...!!! Tingin sangat... ;p
  • Tapi kita hanya merancang, Tuhan yg tentukan...
  • Zati trima jer girl or boy... ;p

9. Apa ciri-ciri persamaan anda dan ank anda ?
  • Perempuan
  • Syifaa ada tahi lalat kat lengan sama cam zati...
  • Syaza rendah cam zati
  • Dua2 org idung penyet cam mummy...!!! hihi...

10. Upload gambar ank anda utk tontonan semua rkn blogger...


11. Tag seberapa ramai yg boleh utk jawab tag ini...

  • Haa....suma ibu, mama, mummy, emak, yg jadi followers or ada terbaca tagged zati ni, silakan buat yerkkk!!!
  • Nanti zati nk check...!!! hahaha...
  • Jgn mengelat yer.... ;p

7 comments:

Deelira said...

alamak!!
terbaca...n terkena lak TAG ni..
hahaha...
hutang dl..
nnt zue buat yek!!

iedaLUVsham said...

ngeh..ngeh..ieda dh buat, telepas..hehhee!! cobaan..hehehe!!

Zetty84 said...

Zue : Haa...jgn lupa wat taw...!!!

Ieda : Okay, yg buat terselamat...ngeh3x... ;p

nazfaz@alisya said...

cute bby you..tu gambar the lsters ke?

Zetty84 said...

Nazfaz@alisya : Gmbr tu last 2 months...skang ni susah nk snap, coz naughty sgt yg si tecik tu... ;p

neezareef said...

comey je mata bulat2..nama pn sedap2..

seorang setiausaha yang brutal said...

alamak...mcm takder anak je lagi..hahahaha...tak bley buat.. :P