.::My Followers::.

Friday, August 28, 2009

Alhamdulillah...Syaza dah sihat...

Salam semua...!!!
Erm...alhamdulillah, Syaza dah sihat...
risau gak zati semalam...syukur demam dia dah pulih...
adoi la...risau sgguh smlm, dok kat
ofis pun tingat je kat si kecik nih...
pict. ni diambil smlm...sebelum berbuka...
meh cuci mata erk...!!! ;p

syaza yang serius... (",)


jgn tak taw, syaza pun pandai jaga kebersihan dah..
adoi laa...dah pandai meniru aksi kita wat dah...
sibuk jugak nk pakai hand sanitizer...hikhik...


Eeeee geramnya...!!!
tak mau bagi mummy amik hand sanitizer dia...


kakak maintain dgn lesung pipit dia...!!! ;p


tu mummy la suh wat cam gitu...heheh... ;p


6 comments:

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

ala comel aunty dah sihat ye?bak sini skit dimple mahal tu,aunty nak gak cun mcm princess..

Zetty84 said...

Mummy Ryan : erm...syaza dah chat aunty..!!! meh syifaa pinjam lak ryan yg sgt comel itew...!!! ;p psstt...my mummy tingin sgt nk bb boy encem cam ur son...hihi

lily azliyana @ mama zara said...

dua anak dara yg maintain comell!!..hihi..

MuMMy 2 Haqq said...

alhamdulillah...boleh senyum sampai telinga dah tu...

iedaLUVsham said...

alhamdulillah! ;) geaam tgk syaza tgk mare tu, heheh!! cute! ;)

mummYaeesh said...

yelah skang ni mcm2 penyakit senang jek nak masuk..

comeynye lesung pipit..klu preity zinta tgk ni mesti menangis.ahaks