.::My Followers::.

Monday, September 14, 2009

Baju raya ank dara zati dah siap...!!! ;p

Erm...kerana baju ank dara zati ni lah,
theme muummy n daddy tahun ni tukar ikut
colour nih...!!! hihi, 1st time baju raya
zati n hubby colour black...
haha...cam berkabung pun ada... ;p

ha, ni satu lagi...act, baju nih skali dgn baju zati...
sedondon kami 3 branak...tup3 tailor tuh x nk
amik upah lak coz baju zati kena lining...
so, zati decide nk pakai time raya haji jerk...
huhu...sedey tul...

6 comments:

vee said...

wah!!cantik2nya bj raya anak2 dara zati ni..mesti x sabo nak tgk 2 anak dara tu begaya pki bj kurung dipagi raya..mesti chomel2..

Deelira said...

cantiknye..
tahun ni zue tema hitam + merah

iedaLUVsham said...

waa!!! suke nengok pokodot2 tuh, cute!!! tak sabo nak nengok bdk2 tu pakai nnt, upload ek raya nnt ;))

Nurhayati said...

alalalal comelnye baju raya syaza n syifaa ni.. mesti comel tau dorang pakai kan..

Dee said...

lawa2nya baju raya..comel..

Zetty84 said...

Vee ~ Itu la...mmg x sabo nk tgk dorang pakai baju tuh...hikhik ;p

Zue ~ Hihi...family kita sama la zu, colour itam merah...

Ieda ~ Erm...tu la, polka dot tuh mmg sgt sesuai tuk bebudak kan..? cute cangat... ;p

Mummy Zara ~ Erm...syifaa pakai dah sgt sesuai dgn dia...baju syaza yg agak besar sikit...hihi...dah ar syaza kenit jerk... ;p

Dee ~ hihi...thanks dear...