.::My Followers::.

Wednesday, September 9, 2009

Jupe kawan lama kat Sungai Petani... ;p

Ni cita last Monday, weolls yg keja kat Penang
cuti Nuzul Al-Qur'an...so, zati ajak hubby
kuar jenjalan kat SP...dah boring giler dok umah...
act, nk kuar bli gifts tuk "MY SWEET COMMENTATORS"
hihi...terkeluar sempadan Penang, ke Kedah pun redah sajork...
tgh sibuk doh pilih gifts for them, jupe la Seeha,
kawan sekolah masa study kat Sungai Petani dulu...
sgt lama x jupe dia...dia heran, zati dah da dua ank,
dia lum da lagik...hikhik...ang kawen la Seeha oii... ;p
sebelum nih, dia ingat Syifaa sorang jerk...
tup2 kuar Syaza yg naughty tuh...heheh...

ni dia rupa adiah nk kasi kat
"MY SWEET COMMENTATORS"
harap bersabar erk...agak lmbt sikit nk pos...
nk kena balut kertas putih/minyak laks...

adiah x la sehebat mana...harap my dearie commentators
suka dengan gifts zati nih erk...!!! ;p

3 comments:

iedaLUVsham said...

rajinyer zetty, hehehhe!!! ieda pon ingat nak bagi hadiah kat pot pet pot pet blog ieda tp tak tau bile, nak siap kan contest tu dulu, huhuh!!! ;p

lily azliyana @ mama zara said...

wah..beshnya beli hadiah smpai langkau sempadan tuh..hehe..semangat nk tgu hadiah smpai nih . rajin zati balut sume dh macam bday present dh..suke2x..(dgn tak tau malunye mengaku suke dpt hadiah..haha)

NURA said...

salam sobat
berjumpa dengan sahabat lama memang menyenangkan ya,,,mba.

ada AWARD untuk mba,,mohon diterima ya,,di blog NURANURANIKU,,trims.