.::My Followers::.

Tuesday, October 20, 2009

ONLINE CONTEST ~ SENYUMAN CERIA SI COMEL


Erm...kali nih zati wat entry tuk masuk contest
lagik...contest ni dianjurkan oleh


Contest ni bermula 15/10/2009 - 31/10/2009

uolls suma masik sempat lagik...

meh terjah kat SMILEYKIDZ tuk

join contest ni erk... ;p

Contest nih terbuka kpd si comel
berumur 1 day - 4 yr only...

CARA-CARA PENYERTAAN

1. Jadi follower SMILEYKIDZ
2. Add SMILEYKIDZ dlm bloglist uolls
3. Letak banner contest di sidebar dan link ke SMILEYKIDZ
5. Upload gmbr si comel...hanya 1 akan diadili...
dan nyatakan nama dan umur si comel
6. Dlm entry tersebut mesti ada link ke SMILEYKIDZ
7. No link back, akn disqualified ye..!!!
8. Bila dah siap, tinggalkan komen dan link uolls
tentang contest tersebut di SMILEYKIDZ

HADIAHNYA

Pemenang Utama x 1 org
Outdoor Fotografi - 1 jam
unlimited shots
1 sticky album - 20 keping gmbr terbaik

Pemenang Sampingan x 2 org
Voucher Fotografi SMILEYKIDZ - RM50

GAMBAR YG DIPERTARUHKAN


NAMA : SYIFAA IRDINA BT MOHD SHAHRIL

UMUR : 3 TAHUN 3 BULAN ++

Okay uolls...meh serbu blog nih...

ni link contestnya ye...!!!




8 comments:

Gieyana said...

gd luck yer Zetty..sy pon igt cam nak joint gak..comeyy ur princess!

MRS. K said...

kakak ni memang suke mengenyih kan zati?? heheh

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm zati..

rajin ni zati join contest2 ni..saya ca m dah jd tkt coz x pndi link back semua..ari tu skali dah disqualified..hehe.. tgklah rs cam nk join jgk ni..later2..hehehe..

good luck ner...

Dee said...

alahai comelnya..good luck!!

Mama-Danish & Sarah said...

senyum yang sungguh menawan!!!

gud luck zaty...

lily azliyana @ mama zara said...

hehe..rasenye susan nak celen syifaa nih. die mmg kaki senyum aka menyengih..!! gud luck syifa..=D

~nannoor said...

Salam ziarah dari SMILEYKIDZ.

Terima kasih kerana menyertai ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Entry anda telah di review.

Good Luck!! :)

~nannoor
SMILEYKIDZ Photography

aqis090209 said...

tahniah! top 20.. comei sgt2..