.::My Followers::.

Monday, October 5, 2009

Syaza jatuh...!!!!!

Uolls...tgk la muka ank dara zati nih...
adoyai...balik keja last friday,
zati nmpk baby sitter dok dukung
syaza, nmpak dari jauh ingatkan
mata dia kena apa...
bila dah sampai dekat, tgk mata...
mak aaii...lebam tuh...!!!
cam ada org tumbuk satu bijik kat mata dia...
sian ank mummy...huhu

tgk tu...sian syaza...
tu laa, mummy kan dah pesan kat adik
jgn naughty2...baby sitter cakap syaza
jatuh dari sofa...mmg habit syaza suka panjat2
sofa n terjun ke bwh...nk wat stunt pe ntah...
baby sitter ckp dia nangis kejap jerk...
dia ingat syaza n syifaa gaduh...
keluar jer dari bilik, trus tgk muka syaza
jadi cam gini...

pastu, baby sitter mintak maaf kat zati...
x pe, bukan salah dia pun...ank kita yg
naughty...benda dah nk jadi..
pastu bila balik,
tak serik2 lagi syaza nih...
panjat sana and sini...huh...


8 comments:

Mama-Danish & Sarah said...

tengok pada mata, teruk jugak kan..

semoga syaza cepat sembuh...

sarah pun suka panjat2, lasak kalahkan lelaki.... jatuh pun takdenya dia nak serik....huhuhu..

ikiqzana said...

la sian nyer gan adik syaza ni.. smpi lebam kt mata...

CuTeMiUt78 said...

la.. kesian dia.. smpi camtu sekali jadinya

iedaLUVsham said...

lor...ciannyer syaza! sedih nengok, adoii...dah surut skit x skang?

MRS. K said...

cian syaza..

*Zetty* said...

~ Mama Danish & Sarah :
~ Ikiqzana :
~ Cutemiut :
DOAKAN SYAZA CEPAT SEMBUH ERK...!!!
~ Ieda :
~ Mrs. K :

Nurhayati said...

aduhai siannye syaza.. comot dah nampak muka tuk dek lebam2.. tapi lebam pun maintain cute tau..
anak nak membesar mmg nakal..panjat sana sini.. sama la ngan zara.. penat tul huhu

lily azliyana @ mama zara said...

baru dpt tgk entry ni sbb smalam internet prob.. siannya syaza jatuh smpai lebam bijik mata. tula..anak umur mcm ni mmg aktif terlampau. kite nk salahkan bbysitter pon tk boleh kan..kdg2 kat rumah sndiri pon pntang lepa dh macam2 jadik kat diorng..=p