.::My Followers::.

Thursday, February 25, 2010

Alahai...Syifaa pulak kena Chicken Pox...


Uolls...huhu...
syifaa lak kena chic. pox...
zati ingatkan dah x kena dah...
tup2...petang semalam dah naik bintik2...
huhu...sian kat syifaa...



haa...tgk tuh...campak yg besar2 punya...
time nih, baru nak naik...pagi tadi,
tgk dah ada air bisa n besar2 dah...
sejak 1 bulan nih, weolls 1 family
asyik mkn sup aym jerk..!!!
ye la, mula2 mummy yg kena...
now, syifaa lak...

***hopefully, si kecik syaza x kena***


Image Hosted by ImageShack.us

9 comments:

mamalieyna said...

loo..sian syifaa..tp mmg tokleh ngelak, 1 orang kena, mana yg tak kena dlm umah tu pasti kena jugak..

selamat berpantang la sume org dlm umah tu..huhu..

hope cepat baik ye syifaa..cian dier!

♥cybermummy♥ said...

lebih baik syaza pegi buat suntikan untuk elak dari jangkitan chicken pox. Kalau tak kesian si kecik kalau kena . petua orang dulu di suruh minum air kelapa muda untuk menggalak
kan chicken pox tu kuar abis .ini untuk yang tengah dapat chicken pox lah . Kalau tak ia akan kuar lagi bila2 masa . Akak doakan syifa cepat sembuh . Take care :)

Ena said...

alahai ciannyer syifaa..

moge syifaa cepat sembuh ye..

Deelira @ Deeliraz said...

sorang dah kena..
mmg yg lain akan berjangkit..jingkut la zatty..get ready for syaza plak.bkn mendoakan tau..tp selalunya cam tu la..

honeylanz said...

cian tgk. mesti x selesa dia...

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

lor..ank ang smua blom penah dmm campak ek? klu blom penah, jgn harap la ank ang x djangkiti..mesti kena jgk..camapk besar lak tu..kesian..jgn kasi dia garu tau..

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..siannya syifaa..die plak berjangkit chicken pox yer..tp dlm sakit2 tu smpat jugak menyengih bile mummy nk amik gmbar..hehe

hope syifa cpt baik k..!!

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..siannya syifaa..die plak berjangkit chicken pox yer..tp dlm sakit2 tu smpat jugak menyengih bile mummy nk amik gmbar..hehe

hope syifa cpt baik k..!!

ratna said...

alamak..syifa pulak kena. dulu masa anak saya kena chicken pox..doktor ada ckp.. tempoh chicken pox ni nak berjangkit ialah 2 minggu.. so..kalau sorang tu kena chicken pox.. dlm masa 2 minggu ada la tu org lain yg kena.. harap2 anak dara awak yg sorang lagi tu tak kena..jaga dia elok2 kay..