.::My Followers::.

Tuesday, February 23, 2010

Muka "org kena chicken pox"



Tadaaa....
erm..apa la zati ni...
picas ni pun nk letak kat  blog...
x pe la, saja...
coz zati x penah kena kan...
tgk la muka comot zati nih....huhu...


Image Hosted by ImageShack.us

10 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

teruk jugak ek zatty...
sian zatty..now ada parut x?

ratna said...

alamak zati..besar2 chicken poxnya.. pelan2 bagi dia baik kay... ingat..jgn mkn kicap..nanti tinggal parut..

mamalieyna said...

wwuuu teringat kenangan kena CP..tp akak kt muka takdelah banyak sgt, skrg tinggl parut cuma 1 je kt muka..yg lain alhamdulillah ilang dgn perlahan2..huhu..

skrg comot lg tak?..huhu..

honeylanz said...

teruk jugak zatti kena...huhuhu..has x igt sbb kena time kecik..mak bgtau la...

mamamiera said...

alahai.. siannye zati..
wlop0n bintik2.. tp hang totap maintain cun u.. smoge cpt sembuh.. mmg tgh musim lah chiken chop eh chicken pox nih.. ;p

lily azliyana @ mama zara said...

alahai zati..siannya..parut dh ilang lom..akak seram gk tgk sbb sndiri pon lom pernah kena lagi kan..hihi

apepon, slamat kembali bekerja yek..=D

MRS. K said...

cian zatty.. kay kena masa kecik tapi smpai skang ada parut lagi.. kat tepi kening...huhuhu

AshAnas said...

shira dh kena 2x ms kecik... tp ms preknan anas 3 bulan kena lagi, alhamdulillah tade pape kat anas...

4 Kay-E said...

Cian zati... byk pula naik kat muka ye.. harap tak tinggal kesan nnt.

take care.

Nurhayati said...

owh zati pun kena gak yer.. besar2 gak yer kena.. takpe la pasni zati mesti lagi cantik dan berseri ;)