.::My Followers::.

Wednesday, April 14, 2010

Dialog Cermin


Hihi...tajuk entry x leh tahan...!!!
erm..sesaje tuk renungan kita suma...
cermin diri kita...
apa yg kita buat, kita sendiri yg nmpk...
dan ia adalah diri kita... ;p


Siapa kamu..?
Aku adalah kamu

Aku tidak mengenalimu
Tapi aku mengenalimu

Mengapa kau ada di sini..?
Aku selalu ada di sini

Aku tidak mahu engkau mengikutku, pergilah...
Aku akan tetap di sini

Sampai bila..?
Sampai kau mahu melepasku

Bagaimana caraku melepasmu..?
Berdamailah denganku

Aku tidak mengenalimu
Aku tahu, kau mengenaliku

Kau keras kepala..!!!
Kerana kau keras kepala...!!!

Gila..!!!
Kau memang gila..!!!



Zati amik dari sini...
sharing is caring yeah... ;p


Image Hosted by ImageShack.us

5 comments:

mamalieyna said...

wah bersastera pulak ari ni ye..mendalam tu..sila fahami! ^_^

Nurhayati said...

tak amik kesusasteraan melayu..susah nak paham ni huhuhu

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

Salam Zati..

Nnt amik Awards kat blog akak yer..

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

cermin lah pulak...cermin pecah lak tu..adei..

mamamiera said...

laahh. cermin mane plak yg pecah tu..
mmg kite patut cermin diri slalu..
ape kurang dan kelebihan kite..
tp cermin slalu berkait dgn wanita..
xde cermin xlengkap hidup wanita..
tol x?

bg k.zai kan zeti,org yg dengki ngan akk tu kalo tngok cermin pstu pecah kene muke dia lg baguih..